3 APR. 2014, 15:00
REGULATORISK

Micronic Mydata publicerar årsredovisningen för 2013. Årsredovisningen finns på företagets hemsida i PDF-format. En tryckt Årsredovisning distribueras till de aktieägare som meddelat att de önskar få en sådan.

Årsstämma hålls den 6 maj 2014. Kallelse till årsstämman har publicerats genom pressmeddelande den 1 april 2014 och finns även tillgänglig på företagets hemsida.

Kontaktperson hos Micronic Mydata:
Anna Ulinder

anna.ulinder@micronic-mydata.com

Om Micronic Mydata AB
Micronic Mydata AB är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför produktions­utrustning till elektronikindustrin. Micronic Mydatas huvudkontor ligger i Täby utanför Stockholm och koncernen har dotterbolag i Frankrike, Japan, Kina, Nederländerna, Singapore, Storbritannien, Sydkorea, Taiwan, Tyskland och USA. För mer information, besök hemsidan www.micronic-mydata.com

Micronic Mydata AB (publ) är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap: MICR. Informationen är sådan som Micronic Mydata offentliggör enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 3 april 2014, kl 15.00.